Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Смирнова, Т.В.
dc.date.accessioned 2015-01-19T18:36:42Z
dc.date.available 2015-01-19T18:36:42Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255
dc.description.abstract В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения. uk_UA
dc.description.abstract У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення. uk_UA
dc.description.abstract The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития uk_UA
dc.title Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис