Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Смирнова, Т.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-01-19T18:36:42Z |
|
dc.date.available |
2015-01-19T18:36:42Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74255 |
|
dc.description.abstract |
В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития |
uk_UA |
dc.title |
Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті