Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Корпоративные издания как инструмент формирования эффективной коммуникации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Савченко, Л.В.
dc.date.accessioned 2015-01-19T18:29:26Z
dc.date.available 2015-01-19T18:29:26Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Корпоративные издания как инструмент формирования эффективной коммуникации / Л.В. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 72-74. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74252
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности корпоративных печатных средств массовой информации и их роль в формировании эффективной коммуникации. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості корпоративних друкованих засобів масової інформації та їхня роль у формуванні ефективної комунікації. uk_UA
dc.description.abstract In the essay the questions are connected with the corporate printed mass media and their role in formation of the effective communications. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития uk_UA
dc.title Корпоративные издания как инструмент формирования эффективной коммуникации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис