Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Масик, Р.
dc.date.accessioned 2015-01-16T16:44:48Z
dc.date.available 2015-01-16T16:44:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2223-1196
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73901
dc.description.abstract У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”. uk_UA
dc.description.abstract In the 1920s–1930s, Polish didactics of history changed dramatically under the influence of transformations of scholarly principles and revival of Polish statehood. After World War I, knowledge universalisation in history teaching was substituted with narrow specializations and the pedagogical aspect of education was exceeded by the didactic one. At the same time, Polish historical pedagogy was to educate a young generation, which did not have to struggle for the state’s independence but for building up the new sovereign state. After the Congress of Polish Historians in Poznań (1925), the Polish Historic Society started an active search for new methods of teaching history. In 1933, new subdivisions were established within the Society and the History and Didactics Bulletin was launched. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність
dc.title Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) uk_UA
dc.title.alternative The issue of history didactics in the activities of the Polish historic society (1920–1930s) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис