Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Житнікова, К.В.
dc.date.accessioned 2015-01-15T18:35:09Z
dc.date.available 2015-01-15T18:35:09Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу / К.В. Житнікова // Культура народов Причерноморья. — 2003. — № 37. — С. 35-38. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/73778
dc.description.abstract В статье рассматривается определение и особенности функционирования термина-фразеологизма в терминосистеме менеджмента и маркетинга. Этот специфический вид лингвистического знака с признаками фразеологизма и функциями термина есть составляющей понятиевого пространства Делового Английского Языка. Универсальность концепта Делового Английского Языка доказывается на основе анализа 450 терминов-фразеологизмов, полученных методом сплошной выборки из периодических изданий последних лет по менеджменту и маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається визначення та особливості функціонування терміна-фразеологізма в терміносистемі менеджменту та маркетингу. Цей специфічний вид лінгвістичного знаку з ознаками фразеологізма та функціями терміна є складовою поняттєвого простору Ділової Ангійської Мови. Універсальність концепту Ділова Англійська Мова доводиться на основі аналізу 450 термінів-фразеологізмів, отриманих методом суцільної вибірки з періодичних видань останніх років по менеджменту та маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract The article under research deals with the definition and functional specifics of Phraseological Unit With Terminological Meaning in the terminological system of Management and Marketing. This specific type of a linguistic sign has properties of a Phraseological Unit and functions as a term, being the constituent of the notional space of Business English. The concept of Business English is found to be universal and this fact is proved through the analysis of 450 Phraseological Unit With Terminological Meaning, which were selected from periodicals in Management and Marketing of the recent years. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Язык и социум: национально-культурная картина мира и национально-культурная специфика межъязыковой коммуникации uk_UA
dc.title Термін-фразеологізм як репрезентант специфіки міжнаціональної комунікації в сфері менеджменту та маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис