Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дубницький, В.І.
dc.contributor.author Луніна, В.Ю.
dc.date.accessioned 2014-12-23T19:12:12Z
dc.date.available 2014-12-23T19:12:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451
dc.description.abstract У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави. uk_UA
dc.description.abstract The features of town marketing taking into account its specialization and functionality are identified in the article, grounded individual theoretical and methodological position of the town marketing in conditions of socio-economic development of monofunctionaltowns of old industrial region Donbass. It is concluded that in order to ensure sustainable growth of the national and regional economy as a whole, the socio-economic policy, which is implemented at the level of monofunctionaltowns should be an integral component of a comprehensive territorial policy. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста uk_UA
dc.title.alternative Features of territorialmarketing in conditions of the monofunctional town uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.024:339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис