Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Окландер, М.А. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-19T20:12:17Z |
|
dc.date.available |
2014-12-19T20:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М.А. Окландер // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 223-230. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72171 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто сутність та зміст ситуаційних чинників поведінки споживача в роздрібній торгівлі. Обґрунтовано, що міцні конкурентні позиції займають підприємства роздрібної торгівлі, які комплексно використовують ситуаційні чинники посилення конкурентоспроможності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Essence and maintenance of situatioonal factors of behavior of consumer are considered in a retail business. Reasonably, that strong competition positions occupy the enterprises of retail business, that use the situatioonal factors of strengthening of competitiveness complex. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
System of situatioonal factors of strengthening of competitiveness of enterprises of retail business |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
65.01 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті