Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.date.accessioned 2014-12-19T20:10:21Z
dc.date.available 2014-12-19T20:10:21Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Окландер Т.О. // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 216-222. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72169
dc.description.abstract Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу. uk_UA
dc.description.abstract We consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак uk_UA
dc.title.alternative Models of market segmentation based on psychographic characteristics uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.01


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис