Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Яшкіна, О.І.
dc.date.accessioned 2014-12-19T20:03:47Z
dc.date.available 2014-12-19T20:03:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164
dc.description.abstract Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті. uk_UA
dc.description.abstract Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту uk_UA
dc.title.alternative Current marketing tools of new retail building pre-investment research uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8(075.8)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис