Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Яшкіна, О.І. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-19T20:03:47Z |
|
dc.date.available |
2014-12-19T20:03:47Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Current marketing tools of new retail building pre-investment research |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8(075.8) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті