Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Шевченко, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-19T19:18:16Z |
|
dc.date.available |
2014-12-19T19:18:16Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Гарвардський університет: традиція досконалості / Н.В. Шевченко // Історичний архів. Наукові студії: Зб. наук. пр. — Миколаїв: ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. — Вип. 5. — С. 175-183. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1609-7742 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72149 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу зарубіжної системи вищої освіти на прикладі одного
із найстаріших і найпрестижніших університетів США – Гарвардського.
За рахунок чого Гарвардський університет утримує лідерство на ринку освітніх
послуг і має бренд неперевершеної якості фахової підготовки своїх випускників? Це
гарвардська філософія навчання, яка полягає в тому, що освіта має бути
структурованою, послідовною і забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний
вибір навчальних дисциплін, як і науковї спеціалізації для кожного студента. Американський
університет знайшов секрет успіху – органічне поєднання викладання і наукового
дослідження, починаючи з бакалаврських і закінчуючи програмами PhD. Це і традиція
стимулювання змагальності у навчанні і в дослідницьких проектах, а також атмосфери
творчості, поваги і довіри між студентами і викладачами, обміну ідей і пошуків
партнерів для їх втілення. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена анализу зарубежной системы высшего образования на примере
одного из самого первого и самого престижного университета США – Гарвардского. За
счет чего Гарвардский университет удерживает лидерство на рынке образовательных
услуг и имеет бренд непревзойденного качества подготовки специалистов? Это
гарвардская философия обучения, которая ориентируется на структурность,
последовательность обучения при максимальной его гибкости и индивидуального
выбора как учебных дисциплин, так и научной специализации студентом. Американский
университет имеет свой секрет успеха – органичное соединение преподавания и
научного исследования от бакалаврских программ до программы PhD. Это традиция
соревновательности в обучении, научной работе, а также атмосфера творчества,
уважения и доверия между студентами и преподавателями, обмена идей и поиска
партнеров для их реализации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The analysis of foreign educational system is shown in the article with an example of one
of the oldest and prestigious universities in the US which is Harvard University. Why does
Harvard University keep the leadership at the market of educational services and has a
brand with a higher quality of its’ graduates’ professional training? It runs a way of Harvard’s
philosophy of teaching, which means that education should be structured, logical, and also
provide maximum flexibility and individual choice of disciplines and scientific specialization of
each student. The American University had find the secret of success with combining studying
and scientific researches starting from Bachelor level and finishing with PhD programs. It has
also a tradition of competitiveness’ stimulation at studying process and research projects, and
creative atmosphere with the respect and confidence between student and teachers, that
provides sharing the ideas and searching for partners to implement them. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Історичний архів. Наукові студії |
|
dc.subject |
Огляди та повідомлення |
uk_UA |
dc.title |
Гарвардський університет: традиція досконалості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
37.Б.4 (73) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті