Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Власне автор як системна свідомість у поетичному триптиху І. Франка “Semper tiro”

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Куца, Л.П.
dc.date.accessioned 2014-12-03T17:20:44Z
dc.date.available 2014-12-03T17:20:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Власне автор як системна свідомість у поетичному триптиху І. Франка “Semper tiro” / Л.П. Куца // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 1. — С. 216-226. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71350
dc.description.abstract У триптиху І. Франка “Semper tiro” власне автор як системна суб’єктна форма вираження авторської свідомості формує уявлення про найбільш близьку поетові сферу життя і про характер його поетичного бачення. Вірші “Semper tiro”, “Сонет”, “Моєму читачеві” є класичними зразками суб’єктної структури, коли у ліричному творі максимально зближуються власне автор і адресат. Усі три аналізовані вірші об’єднані за суб’єктно-тематичним принципом у понаджанрове утворення – цикл. uk_UA
dc.description.abstract В триптихе И. Франко “Semper tiro” собственно автор как системная cубъектная форма выражения авторского сознания формирует представления о наиболее близкой для поэта сферы жизни и о характере его поэтического видения. Стихотворения “Semper tiro”, “Сонет”, “Моему читателю” – классические образцы субъектной стуктуры, при которой в лирическом произведении максимально сближаются собственно автор и адресат. Все три анализированные стихотворения объединены за субъектно-тематическим принципом в наджанровое образование – цикл. uk_UA
dc.description.abstract In the triptych “Semper tiro” by I. Franko the actual author as a systemic subjective form of expressing the author’s mind forms an idea of the most loved poet’s sphere of life and of the nature of his poetic vision. The poems “Semper tiro”, “Sonnet”, and “To My Reader” are classic examples of subjective structure, when in a lyrical work the actual author and the addressee are converging. All the three poems are united by a subjective-matter basis in over-genre formation – a cycle. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
dc.subject Питання теорії та історії літератури, компаративістика uk_UA
dc.title Власне автор як системна свідомість у поетичному триптиху І. Франка “Semper tiro” uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2 “18”–1.09 І.Франко


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис