Статья посвящена проблеме читательского восприятия как аксиологического процесса. Особая роль в исследовании отводится электронным ресурсам, позволяющим экспериментировать в диапазоне интерактивного пользования. Такой подход дает возможность выявить не только читательские мотивации, но и их роль в художественной коммуникации на диахроническом срезе.
Стаття присвячена проблемі читацького сприйняття як аксіологічного процесу. Особлива роль надається електронним ресурсам, які дозволяють експериментувати в діапазоні інтерактивного користування. Такий підхід дає можливість визначити не тільки читацькі мотивації, але і їх роль у художній комунікації на діахронічному рівні.
The article deals with the problem of reader's perception as an acsіologic process. Particular attention is given to electronic resources due to which an experiment has been undertaken in the range of interactive use. Such an approach provides an opportunity of investigating the wide range of reader's motivation as well as their contribution to the artistic communication diachronically.