Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Нікішина, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-08-26T11:07:07Z |
|
dc.date.available |
2014-08-26T11:07:07Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегічний вектор розвитку українського ринку борошномельної продукції / О.В. Нікішина // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2012. — Вип. 49. — С. 167-178. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67225 |
|
dc.description.abstract |
Визначено тенденції, економічні проблеми та протиріччя розвитку державного ринку борошна. Обґрунтовано стратегічний вектор розвитку борошняного ринку в контексті активізації відтворювальної функції інтегрованих ринків хлібопродуктів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Tendencies, economic problems and contradictions of the development of state market of flour. The strategic vector of flour market development is reasonable in the context of activation of reproductive function of integrated markets of the bread products. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.subject |
Секторальний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічний вектор розвитку українського ринку борошномельної продукції |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategic vector of ukrainian market of flour miller products development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330.214+664.761 (477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті