Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегічний вектор розвитку українського ринку борошномельної продукції

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Нікішина, О.В.
dc.date.accessioned 2014-08-26T11:07:07Z
dc.date.available 2014-08-26T11:07:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Стратегічний вектор розвитку українського ринку борошномельної продукції / О.В. Нікішина // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2012. — Вип. 49. — С. 167-178. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67225
dc.description.abstract Визначено тенденції, економічні проблеми та протиріччя розвитку державного ринку борошна. Обґрунтовано стратегічний вектор розвитку борошняного ринку в контексті активізації відтворювальної функції інтегрованих ринків хлібопродуктів. uk_UA
dc.description.abstract Tendencies, economic problems and contradictions of the development of state market of flour. The strategic vector of flour market development is reasonable in the context of activation of reproductive function of integrated markets of the bread products. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.subject Секторальний розвиток uk_UA
dc.title Стратегічний вектор розвитку українського ринку борошномельної продукції uk_UA
dc.title.alternative Strategic vector of ukrainian market of flour miller products development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.214+664.761 (477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис