Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Якимчук, Т.В.
dc.contributor.author Вольвач, І.Ю.
dc.contributor.author Ткач, К.С.
dc.date.accessioned 2014-08-08T13:31:28Z
dc.date.available 2014-08-08T13:31:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках / Т.В. Якимчук, І.Ю. Вольвач, К.С. Ткач // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 253-261. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67086
dc.description.abstract Розглядаються особливості застосування можливостей стратегічного маркетингу при збуті засобів виробництва. На прикладі ХДЗ «Палада» у статті запропонована стратегія маркетингу зі збуту продукції заводу на міжнародних ринках. uk_UA
dc.description.abstract Peculiarities of strategic marketing opportunities for selling means of production are considered. The article proposes a marketing strategy for selling means of production based on the data and operation of Kherson State Plant “Palada”. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках uk_UA
dc.title.alternative Marketing Strategies for Selling Means of Production at International Markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.81:629.124


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис