Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зайцева, О.І.
dc.date.accessioned 2014-08-05T19:12:24Z
dc.date.available 2014-08-05T19:12:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній / О.І. Зайцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 87-92. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67039
dc.description.abstract В статті обґрунтовано необхідність впровадження стандартів корпоративної соціальної відповідальності як стратегічного напрямку розвитку самоорганізованих кампаній. uk_UA
dc.description.abstract The paper studied and the need to implement standards of corporate social responsibility as a strategic direction for self-organized campaigns. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній uk_UA
dc.title.alternative Corporate social responsibility: the strategic direction of self-organized campaigns uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.26


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис