Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зайцева, О.І. |
|
dc.date.accessioned |
2014-08-05T19:12:24Z |
|
dc.date.available |
2014-08-05T19:12:24Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній / О.І. Зайцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 87-92. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67039 |
|
dc.description.abstract |
В статті обґрунтовано необхідність впровадження стандартів корпоративної соціальної відповідальності як стратегічного напрямку розвитку самоорганізованих кампаній. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper studied and the need to implement standards of corporate social responsibility as a strategic direction for self-organized campaigns. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Корпоративна соціальна відповідальність: стратегічні напрямки розвитку самоорганізованих кампаній |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Corporate social responsibility: the strategic direction of self-organized campaigns |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.26 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті