Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Мартинюк, О.М. |
|
dc.contributor.author |
Андрєєва, Н.М. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-29T17:08:01Z |
|
dc.date.available |
2014-07-29T17:08:01Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing tools for environment-oriented strategies of transport and technology systems |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:504 + 338.47 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті