Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мартинюк, О.М.
dc.contributor.author Андрєєва, Н.М.
dc.date.accessioned 2014-07-29T17:08:01Z
dc.date.available 2014-07-29T17:08:01Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985
dc.description.abstract У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем. uk_UA
dc.description.abstract The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами uk_UA
dc.title.alternative Marketing tools for environment-oriented strategies of transport and technology systems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:504 + 338.47


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис