Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зеркіна, О.О.
dc.date.accessioned 2014-07-16T17:09:40Z
dc.date.available 2014-07-16T17:09:40Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 0066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489
dc.description.abstract В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України. uk_UA
dc.description.abstract In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічні інновації
dc.title Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України uk_UA
dc.title.alternative Forming of а franchaising model of business is in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336.027


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис