Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зеркіна, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-16T17:09:40Z |
|
dc.date.available |
2014-07-16T17:09:40Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Forming of а franchaising model of business is in Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
336.027 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті