Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Информация как сознательный феномен

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Малышев, О.В.
dc.date.accessioned 2014-04-11T08:45:01Z
dc.date.available 2014-04-11T08:45:01Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Информация как сознательный феномен / О.В. Малышев // Мат. машини і системи. — 2012. — № 3. — С. 166-177. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60020
dc.description.abstract Ситуация, когда «информационное общество» есть, а единого общепринятого понимания термина «информация» нет, – это не нормальная ситуация. Воспринимаемая ныне многими как классическая, « теория информации» К. Шеннона, Н. Винера, Л. Бриллюэна, не ответив внятно на вопрос «Что такое информация?» и продолжая игнорировать смысловые, прагматические аспекты предмета, а также интуитивное представление о нём, тем не менее, подвела к тому, что в информации стали видеть последнюю границу реальности. Выход из создавшейся ситуации видится в том, чтобы признать, наконец, субъективную природу феномена информации – то, что информация есть «продукт» и «пища» сознания. uk_UA
dc.description.abstract Ситуація, коли «інформаційне суспільство» є, а єдиного загальноприйнятого розуміння терміна «інформація» немає, – це не нормальна ситуація. «Теорія інформації» К. Шеннона, Н. Вінера, Л. Бріллюена, що сприймається нині багатьма як класична, не відповівши виразно на питання «Що таке інформація?» і продовжуючи ігнорувати смислові, прагматичні аспекти предмета, а також інтуїтивне уявлення про нього, тим не менш, підвела до того, що в інформації стали бачити останню межу реальності. Вихід із ситуації бачимо в тому, щоб визнати, нарешті, суб'єктивну природу феномена інформації – те, що інформація є «продукт» і «їжа» свідомості. uk_UA
dc.description.abstract It is not a normal situation when the “information society” exists, but there is no a single common understanding of the term “information”. C. Shannon, N. Wiener, L. Brillouin “Theory information” is perceived as classical one but it does not give clear answer the question “What is information?”. It continues to ignore the semantic and pragmatic aspects of the subject, as well as an intuitive idea of it. This “theory information” led to the fact the last frontier of reality is begun to see in it. The way out of this situation is in defining subjective nature of the phenomenon of information – information is a “product” and the “food” of consciousness. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Дискусійні повідомлення uk_UA
dc.title Информация как сознательный феномен uk_UA
dc.title.alternative Інформація як свідомий феномен uk_UA
dc.title.alternative Information as conscious phenomenon uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 141.1, 303.725.36, 001.9


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис