Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сидоров, М. |
|
dc.contributor.author |
Табаков, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2014-04-10T11:52:06Z |
|
dc.date.available |
2014-04-10T11:52:06Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Інтернет як засіб соціальної комунікації та соціального впливу / М. Сидоров, Д. Табаков // Політичний менеджмент. — 2008. — № 4(31). — С. 119-125. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59836 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються питання, пов’язані зі з’ясуванням соціологічного змісту таких понять, як соціальна комунікація та соціальний вплив, спільних для Інтернет-соціології та соціології комунікацій. Автори, зокрема, роблять спробу довести, що Інтернет це не лише засіб, а й специфічне комунікаційне середовище, за допомогою якого відбувається трансформація оцінок і думок в соціальні дії індивідів і груп. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Політичний менеджмент |
|
dc.subject |
Соціологія |
uk_UA |
dc.title |
Інтернет як засіб соціальної комунікації та соціального впливу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті