Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чертов, О.Р.
dc.contributor.author Павлов, Д.Г.
dc.contributor.author Мальчиков, В.В.
dc.contributor.author Александрова, М.В.
dc.date.accessioned 2014-03-29T11:20:29Z
dc.date.available 2014-03-29T11:20:29Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О.Р. Чертов, Д.Г. Павлов, В.В. Мальчиков, М.В. Александрова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 476-483. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58656
dc.description.abstract У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки можливих зловмисників в системі та демонструється можливість застосування недиадного вейвлет-перетворення для визначення наявності аномальної поведінки користувачів. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается рынок интернет-рекламы, в частности контекстной, формализуется взаимодействие объектов и субъектов процесса проведения рекламной кампании в сети. В результате анализа взаимосвязей строятся модели поведения возможных злоумышленников в системе, а также демонстрируется возможность применения недиадного вейвлет-преобразования для определения наличия аномального поведения пользователей. uk_UA
dc.description.abstract In current paper Internet-advertizing market, contextual advertising in particular, is considered; interaction between subjects and objects of the Internet-advertizing process is formalized. Relationship analysis results in possible fraudsters’ behavior models construction. Nondiadic wavelet-transform use for the users’ abnormal behavior detection is demonstrated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Интеллектуальные системы планирования, управления, моделирования и принятия решений uk_UA
dc.title Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами uk_UA
dc.title.alternative Выявление аномального поведения пользователя системы контекстной рекламы uk_UA
dc.title.alternative Detection of the Abnormal Contextual Advertising System User Behavior uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.942


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис