Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чертов, О.Р. |
|
dc.contributor.author |
Павлов, Д.Г. |
|
dc.contributor.author |
Мальчиков, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Александрова, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-29T11:20:29Z |
|
dc.date.available |
2014-03-29T11:20:29Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О.Р. Чертов, Д.Г. Павлов, В.В. Мальчиков, М.В. Александрова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 476-483. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/58656 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки можливих зловмисників в системі та демонструється можливість застосування недиадного вейвлет-перетворення для визначення наявності аномальної поведінки користувачів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассматривается рынок интернет-рекламы, в частности контекстной, формализуется взаимодействие объектов и субъектов процесса проведения рекламной кампании в сети. В результате анализа взаимосвязей строятся модели поведения возможных злоумышленников в системе, а также демонстрируется возможность применения недиадного вейвлет-преобразования для определения наличия аномального поведения пользователей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In current paper Internet-advertizing market, contextual advertising in particular, is considered; interaction between subjects and objects of the Internet-advertizing process is formalized. Relationship analysis results in possible fraudsters’ behavior models construction. Nondiadic wavelet-transform use for the users’ abnormal behavior detection is demonstrated. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Штучний інтелект |
|
dc.subject |
Интеллектуальные системы планирования, управления, моделирования и принятия решений |
uk_UA |
dc.title |
Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Выявление аномального поведения пользователя системы контекстной рекламы |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Detection of the Abnormal Contextual Advertising System User Behavior |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.942 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті