У статті на прикладі наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені
Івана Огієнка розкриваються основні напрями, форми і методи бібліотечного краєзнавства.
Рец. на кн.: Завальнюк О.М. Утворення і діяльність державних українських університетів (1917-1921 рр.). – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2011. – 644 с.)
У статті розкриваються деякі питання теорії і методології сучасного шкільного краєзнавства, зокрема – його предмет, функції, джерела, понятійно-термінологічне поле, види і форми, принципи і методи організації.
16 травня 2009 року на залізничній станції Балин, що в Дунаєвецькому районі Хмельницької області, відбувся мітинг-реквієм біля меморіальної плити полковнику Дієвої армії УНР Петру Федоровичу Болбочану, 90 років тому ...
У зв’язку з 85-річчям Українського комітету краєзнавства в статті розглядається низка питань, пов’язаних з передумовами його становлення і розвитку, здійсненням організаційно-методичних заходів, і на прикладі Правобережної ...