Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Луцкий, И.С.
dc.contributor.author Зяблицев, С.В.
dc.contributor.author Чернобривцев, П.А.
dc.date.accessioned 2014-03-10T18:54:46Z
dc.date.available 2014-03-10T18:54:46Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов / И.С. Луцкий, С.В. Зяблицев, П.А. Чернобривцев // Таврический медико-биологический вестник. — 2012. — Т. 15, № 3, ч. 2 (59). — С. 166-169. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2070-8092
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57513
dc.description.abstract При обстеженні 160 машиністів магістральних локомотивів, які мали різний стаж праці, було показано, що мала місце двохфазна реакція гіпоталамо-нейрогіпофізарної системи (із мінімумом при стажі праці від 14 до 17 та від 30 до 34 років). Рівень катехоламінів планомірно підвищувався із збільшенням стажу праці. При невеликому стажі роботи (перші роки) та при стажі більш 10 років мав місце гіперкортицизм. У перші роки гіперкортицизм був обумовлений активацією гіпоталамусу (третинний – стресогенний), а у подальшому – активацією гіпофізу (вторинний). Цій процес мав обумовлювати розвиток стійкої артеріальної гіпертензії у цього контингенту робітників залізно- дорожнього транспорту. uk_UA
dc.description.abstract At inspection of 160 machinists of the main locomotives which had the various experience of work, it has been shown the diphasic reaction of gipotalamo-neurohypophysial system (with minima took place at length of service from 14 to 17 and from 30 to 34 years). Level of catecholamine’s systematically raised with increase in length of service. At small length of service (the first years) and at an experience more than 10 years the hypercorticism took place. In the first years hypercorticism has been caused by activation of the hypothalamus (tertiary – stressogenus), and in the subsequent – hypophysis activation (secondary). This process could cause development of a proof arterial hypertension in this contingent of workers of the railway transportation. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Таврический медико-биологический вестник
dc.subject Оригинальные статьи uk_UA
dc.title Состояние нейро-гормональных регуляторных систем у машинистов магистральных локомотивов uk_UA
dc.title.alternative Стан нейрон-гормональних регуляторних систем у машиністів магістральних локомотивів uk_UA
dc.title.alternative The role of hypothalamic-hypophis-corticoadrenal system in arterial hypertension formation at machinists of the main locomotives uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 612.186.6+612.432/.434+616.12-008.331.1:656.2-051


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис