Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комплексный контроль технического состояния судового двигателя с турбонаддувом

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Варбанец, Р.А.
dc.contributor.author Ивановский, В.Г.
dc.contributor.author Кучеренко, Ю.Н.
dc.contributor.author Головань, А.И.
dc.date.accessioned 2014-03-04T19:39:20Z
dc.date.available 2014-03-04T19:39:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Комплексный контроль технического состояния судового двигателя с турбонаддувом / Р.А. Варбанец, В.Г. Ивановский, Ю.Н. Кучеренко, А.И. Головань // Штучний інтелект. — 2012. — № 3. — С. 366-376. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57195
dc.description.abstract В статье анализируются структура и характеристики разрабатываемого модуля удаленного контроля частотных характеристик судового двигателя с газотурбинным наддувом (СДВС). Модуль предназначен для непрерывного дистанционного контроля частоты вращения коленчатого вала (КВ) и частоты вращения ротора газотурбонагнетателя (ГТН), а также комплексных характеристик технического состояния СДВС: разности цилиндровых мощностей и величины остаточного небаланса вибрации ротора ГТН. Принцип работы модуля основан на анализе спектральных характеристик виброакустических сигналов комбинированного двигателя. В модуле реализуется процедура БПФ и численно решается задача устранения эффекта «утечки», возникающего в результате дискретного преобразования Фурье. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються структура і характеристики модуля віддаленого контролю частотних характеристик ДВЗ з газотурбінним наддувом. Модуль призначений для безперервного дистанційного контролю частоти обертання колінчастого вала і частоти обертання ротора газотурбонагнітача, а також комплексного контролю величини залишкового небалансу вібрації ротора турбіни і небаланса циліндрових потужностей двигуна. Принцип роботи модуля заснований на аналізі спектральних характеристик віброакустичних сигналів комбінованого двигуна. У модулі реалізується процедура БПФ і чисельно вирішується завдання усунення ефекту «витоку», що виникає в результаті дискретного перетворення Фур’є. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes the structure and characteristics of the developed module remote control properties with the turbocharged engine. This module is designed for continuous remote monitoring of engine speed and turbocharger rotor speed, as well as integrated control the residual vibration of the rotor unbalance and unbalance of cylinder engine capacity. The principle of operation of the module is based on the analysis of the spectral characteristics of vibro- acoustic signal of the combined engine. The module is implemented by the FFT procedure and numerically the problem of eliminating the effect of “leakage” resulting from the discrete Fourier transform is solved. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Обучающие и экспертные системы uk_UA
dc.title Комплексный контроль технического состояния судового двигателя с турбонаддувом uk_UA
dc.title.alternative Комплексний контроль технічного стану суднового двигуна з турбонаддувом uk_UA
dc.title.alternative Monitoring of Marine Turbo Diesel Engine Technical Condition uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.431.74
dc.date.updated 2012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис