Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Варбанец, Р.А. |
|
dc.contributor.author |
Ивановский, В.Г. |
|
dc.contributor.author |
Кучеренко, Ю.Н. |
|
dc.contributor.author |
Головань, А.И. |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-04T19:39:20Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T19:39:20Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Комплексный контроль технического состояния судового двигателя с турбонаддувом / Р.А. Варбанец, В.Г. Ивановский, Ю.Н. Кучеренко, А.И. Головань // Штучний інтелект. — 2012. — № 3. — С. 366-376. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57195 |
|
dc.description.abstract |
В статье анализируются структура и характеристики разрабатываемого модуля удаленного контроля частотных характеристик судового двигателя с газотурбинным наддувом (СДВС). Модуль предназначен для непрерывного дистанционного контроля частоты вращения коленчатого вала (КВ) и частоты вращения ротора газотурбонагнетателя (ГТН), а также комплексных характеристик технического состояния СДВС: разности цилиндровых мощностей и величины остаточного небаланса вибрации ротора ГТН. Принцип работы модуля основан на анализе спектральных характеристик виброакустических сигналов комбинированного двигателя. В модуле реализуется процедура БПФ и численно решается задача устранения эффекта «утечки», возникающего в результате дискретного преобразования Фурье. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються структура і характеристики модуля віддаленого контролю частотних характеристик ДВЗ з газотурбінним наддувом. Модуль призначений для безперервного дистанційного контролю частоти обертання колінчастого вала і частоти обертання ротора газотурбонагнітача, а також комплексного контролю величини залишкового небалансу вібрації ротора турбіни і небаланса циліндрових потужностей двигуна. Принцип роботи модуля заснований на аналізі спектральних характеристик віброакустичних сигналів комбінованого двигуна. У модулі реалізується процедура БПФ і чисельно вирішується завдання усунення ефекту «витоку», що виникає в результаті дискретного перетворення Фур’є. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article analyzes the structure and characteristics of the developed module remote control properties with the turbocharged engine. This module is designed for continuous remote monitoring of engine speed and turbocharger rotor speed, as well as integrated control the residual vibration of the rotor unbalance and unbalance of cylinder engine capacity. The principle of operation of the module is based on the analysis of the spectral characteristics of vibro- acoustic signal of the combined engine. The module is implemented by the FFT procedure and numerically the problem of eliminating the effect of “leakage” resulting from the discrete Fourier transform is solved. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Штучний інтелект |
|
dc.subject |
Обучающие и экспертные системы |
uk_UA |
dc.title |
Комплексный контроль технического состояния судового двигателя с турбонаддувом |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Комплексний контроль технічного стану суднового двигуна з турбонаддувом |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Monitoring of Marine Turbo Diesel Engine Technical Condition |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.431.74 |
|
dc.date.updated |
2012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті