Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Тканко, В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-03T15:04:43Z |
|
dc.date.available |
2014-03-03T15:04:43Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0055 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099 |
|
dc.description.abstract |
У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Сiверянський лiтопис |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті