Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Тканко, В.
dc.date.accessioned 2014-03-03T15:04:43Z
dc.date.available 2014-03-03T15:04:43Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0055
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099
dc.description.abstract У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Сiверянський лiтопис
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис