Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Федорук, П.І.
dc.contributor.author Пікуляк, М.В.
dc.contributor.author Дутчак, М.С.
dc.date.accessioned 2014-02-26T13:57:09Z
dc.date.available 2014-02-26T13:57:09Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання / П.І. Федорук, М.В. Пікуляк, М.С. Дутчак // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 668-678. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56852
dc.description.abstract У статті описано інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань, який базується на моделі, в основі якої лежать елементи теорії графів та квантування знань. Застосування розробленого механізму дає змогу організувати процес навчання відповідно до рівня знань, швидкості проходження, якості засвоєння навчального матеріалу та інших індивідуальних параметрів тих, хто навчається. uk_UA
dc.description.abstract В статье описан интеллектуальный механизм построения индивидуальной учебной траектории в адаптивных системах дистанционного обучения и контроля знаний, который базируется на модели, в основе которой лежат элементы теории графов и квантования знаний. Разработанный механизм позволяет организовать процесс обучения в соответствии с уровнем знаний, скорости прохождения, качества усвоения учебного материала и других индивидуальных параметров обучающихся. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the intellectual mechanism of individual learning trajectory construction in adaptive systems of distance learning and knowledge control which is based on the model, the basis of which consist of graph theories and knowledge quantification. The use of the developed mechanism makes it possible to organize the process of learning in accordance with the knowledge level, speed of task fulfilling, quality of learning material mastering and other individual parameters of learners. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Обучающие и экспертные системы uk_UA
dc.title Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання uk_UA
dc.title.alternative Интеллектуальный механизм построения индивидуальной учебной траектории в адаптивной системе дистанционного обучения uk_UA
dc.title.alternative Intellectual Mechanism of Individual Learning Trajectory Construction in Adaptive Systems of Distance Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.416.3:004.85


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис