Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Курилов, М.А. |
|
dc.contributor.author |
Терещенко, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-26T13:54:20Z |
|
dc.date.available |
2014-02-26T13:54:20Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения / М.А. Курилов, С.В. Терещенко // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 648-654. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-5359 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56848 |
|
dc.description.abstract |
В данной работе проведена классификация систем управления содержимым web-ресурсов, выявлены их основные преимущества и недостатки. Также исследованы возможности систем данного класса для автоматизации разработки сайта дистанционного образования. В результате работы было выявлено, что системы управления учебным контентом являются наиболее перспективными в плане организации дистанционного обучения, поскольку позволяют быстро формировать контент и отслеживать результаты обучения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У цій роботі проведена класифікація систем керування вмістом web-ресурсів, виявлено їх основні переваги та недоліки. Також досліджено можливості систем даного класу для автоматизації розробки сайта дистанційної освіти. У результаті роботи було виявлено, що системи управління навчальним контентом є найбільш перспективними в плані організації дистанційного навчання, оскільки дозволяють швидко формувати контент і відслідковувати результати навчання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In this paper the classification of content management systems web-resources is carried out, their main advantages and disadvantages are identified. The possibilities of this class of systems for automating the development of distance education site are investigated. As a result of the work it was revealed that the learning content management systems are the most promising in terms of distance learning because they allow to build content quickly and to trace learning outcomes. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Штучний інтелект |
|
dc.subject |
Обучающие и экспертные системы |
uk_UA |
dc.title |
Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Класифікація систем керування вмістом web-ресурсів та їх використання для розробки сайтa дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Classification of Web-resources Content Management Systems and their Use for the Development of Distance Learning Website |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
004.9.1.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті