Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Курилов, М.А.
dc.contributor.author Терещенко, С.В.
dc.date.accessioned 2014-02-26T13:54:20Z
dc.date.available 2014-02-26T13:54:20Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения / М.А. Курилов, С.В. Терещенко // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 648-654. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56848
dc.description.abstract В данной работе проведена классификация систем управления содержимым web-ресурсов, выявлены их основные преимущества и недостатки. Также исследованы возможности систем данного класса для автоматизации разработки сайта дистанционного образования. В результате работы было выявлено, что системы управления учебным контентом являются наиболее перспективными в плане организации дистанционного обучения, поскольку позволяют быстро формировать контент и отслеживать результаты обучения. uk_UA
dc.description.abstract У цій роботі проведена класифікація систем керування вмістом web-ресурсів, виявлено їх основні переваги та недоліки. Також досліджено можливості систем даного класу для автоматизації розробки сайта дистанційної освіти. У результаті роботи було виявлено, що системи управління навчальним контентом є найбільш перспективними в плані організації дистанційного навчання, оскільки дозволяють швидко формувати контент і відслідковувати результати навчання. uk_UA
dc.description.abstract In this paper the classification of content management systems web-resources is carried out, their main advantages and disadvantages are identified. The possibilities of this class of systems for automating the development of distance education site are investigated. As a result of the work it was revealed that the learning content management systems are the most promising in terms of distance learning because they allow to build content quickly and to trace learning outcomes. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Обучающие и экспертные системы uk_UA
dc.title Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения uk_UA
dc.title.alternative Класифікація систем керування вмістом web-ресурсів та їх використання для розробки сайтa дистанційного навчання uk_UA
dc.title.alternative Classification of Web-resources Content Management Systems and their Use for the Development of Distance Learning Website uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.9.1.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис