Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Shekhovtsov, V.A.
dc.contributor.author Bazhenov, N.A.
dc.date.accessioned 2014-02-15T16:37:37Z
dc.date.available 2014-02-15T16:37:37Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities / V.A. Shekhovtsov, N.A. Bazhenov // Штучний інтелект. — 2010. — № 3. — С. 161-169. — Бібліогр.: 12 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-5359
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56270
dc.description.abstract The paper is devoted to defining the scope of research activities aimed at involving business stakeholders in a software process in a form of assessing the perceived quality of the service-oriented system in its usage context when the initial specification of the system is available in natural language form. We propose to use NLP techniques to extract the scope from this specification and to represent it in the format of specific predesign models compatible with the rest of the simulation solution. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню області проведення досліджень, пов’язаних з підключенням зацікавлених осіб до процесу розробки програмного забезпечення через оцінювання сприйманої якості сервіс-оріентованих систем в контексті їхнього використання, коли початкова специфікація системи задана природною мовою. Пропонується використання технології аналізу природної мови для отримання інформації про область застосування з цієї специфікації у форматі спеціальних моделей предпроектування, які є сумісними з основними модулями імітаційного рішення. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена определению области проведения исследований, связанных с подключением заинтересованных лиц к процессу разработки программного обеспечения через оценивание воспринимаемого качества сервис-ориентированных систем в контексте их использования, в случае, если начальная спецификация системы задана естественным языком. Предлагается использование технологии анализа естественного языка для получения информации об области применения из этой спецификации в формате специальных моделей предпроектирования, которые являются совместимыми с основными модулями имитационного решения. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Штучний інтелект
dc.subject Интеллектуальные речевые технологии. Компьютерная обработка естественно-языковых текстов и семантический поиск uk_UA
dc.title Using NLP to Define the Scope for Stakeholder Assessment of Simulated Service Qualities uk_UA
dc.title.alternative Використання засобів обробки природної мови для визначення області застосування користувацького оцінювання змодельованої якості обслуговування uk_UA
dc.title.alternative Использование средств обработки естественного языка для определения области применения пользовательского оценивания смоделированного качества обслуживания uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.03


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис