Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Интернет-маркетинг как современное направление маркетинга туристических информационных центров

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сергеева, Е.А.
dc.date.accessioned 2014-02-09T14:07:44Z
dc.date.available 2014-02-09T14:07:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Интернет-маркетинг как современное направление маркетинга туристических информационных центров / Е.А. Сергеева // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 210. — С. 149-151. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55765
dc.description.abstract Цель данной статьи – сформулировать определение понятия «Интернет-маркетинг» и выявить функции Интернет-маркетинга как современного направления маркетинговой деятельности туристических информационных центров. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Интернет-маркетинг как современное направление маркетинга туристических информационных центров uk_UA
dc.title.alternative Iнтернет-маркетинг як сучасний напрямок маркетингу туристичних інформаційних центрів uk_UA
dc.title.alternative Internet marketing as а modern marketing trend of tourist information centers uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48 (477.75)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис