Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальные подходы в организации франчайзинга в туризме

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коханенко, М.В.
dc.date.accessioned 2014-02-09T12:23:14Z
dc.date.available 2014-02-09T12:23:14Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Концептуальные подходы в организации франчайзинга в туризме / М.В. Коханенко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 210. — С. 139-143. — Бібліогр.: 55 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55720
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Точка зрения uk_UA
dc.title Концептуальные подходы в организации франчайзинга в туризме uk_UA
dc.title.alternative Концептуальні підходи в організації франчайзингу в туризмі uk_UA
dc.title.alternative Сonceptual approaches in the franchising in tourism uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис