Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Соціальний пакет як атрибут сучасного підприємництва

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Малюта, I.А
dc.contributor.author Баранник, Е.С.
dc.date.accessioned 2014-02-09T00:40:19Z
dc.date.available 2014-02-09T00:40:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Соціальний пакет як атрибут сучасного підприємництва / I.А. Малюта, Е.С. Баранник // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 44-48. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55663
dc.description.abstract Мета статті – визначення характеру проблем у процесі становлення СВБ в українському підприємницькому середовищі, зокрема, запровадження соціального пакету. Для вирішення цієї мети було поставлено наступні завдання: визначити поняття соціальний пакет та його зміст; встановити етапи, напрями та форми розробки та реалізації системи надання соціального пакету на рівні підприємства; виявити зрушення, які відбуваються у вітчизняному підприємництві у бік посилення соціальної відповідальності бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Соціальний пакет як атрибут сучасного підприємництва uk_UA
dc.title.alternative Социальный пакет как атрибут современного предпринимательства uk_UA
dc.title.alternative Social package as an attribute of the modern business uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 331.34


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис