Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лозова, О.А.
dc.date.accessioned 2014-02-09T00:29:27Z
dc.date.available 2014-02-09T00:29:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659
dc.description.abstract Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі uk_UA
dc.title.alternative Проблемы совершенствования управления рекламной деятельностью в туризме uk_UA
dc.title.alternative Problems of improving management of advertising activities in tourism uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.48:659.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис