Показати простий запис статті

dc.contributor.author Родіонова, О.В.
dc.date.accessioned 2014-02-07T00:35:46Z
dc.date.available 2014-02-07T00:35:46Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Розвиток бренду підприємств / О.В. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 197, Т. 1. — С. 116-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55249
dc.description.abstract Мета статті – наведення результатів досліджень з розвитку бренду підприємств. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Розвиток бренду підприємств uk_UA
dc.title.alternative Развитие бренда предприятия uk_UA
dc.title.alternative Enterprises brand development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис