Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Анісімова, А. І.
dc.contributor.author Гольберг, Н. В.
dc.date.accessioned 2014-02-04T23:27:19Z
dc.date.available 2014-02-04T23:27:19Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі / А.І. Анісімова, Н.В. Гольберг // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 12-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54985
dc.description.abstract Данное исследование посвящается определению и анализу некоторых семантических способов создания фразеологических единиц в современном англоязычном медийном деловом дискурсе. uk_UA
dc.description.abstract Дане дослідження присвячується виявленню та аналізу деяких семантичних способів утворення фразеологічних одиниць у сучасному англомовному медійному діловому дискурсі. uk_UA
dc.description.abstract This investigation is dedicated to the determination and analysis of some semantic ways of creation of phraseological innovations in the English-speaking media business discourse. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис