Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Анісімова, А. І. |
|
dc.contributor.author |
Гольберг, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-04T23:27:19Z |
|
dc.date.available |
2014-02-04T23:27:19Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі / А.І. Анісімова, Н.В. Гольберг // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 12-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54985 |
|
dc.description.abstract |
Данное исследование посвящается определению и анализу некоторых семантических способов создания фразеологических единиц в современном англоязычном медийном деловом дискурсе. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дане дослідження присвячується виявленню та аналізу деяких семантичних
способів утворення фразеологічних одиниць у сучасному англомовному
медійному діловому дискурсі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This investigation is dedicated to the determination and analysis of some semantic
ways of creation of phraseological innovations in the English-speaking media
business discourse. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.title |
Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті