Рассмотрены файловые архивы и поисковые системы как основные рычаги
продвижения программного продукта на виртуальном рынке. Описан продукт, с
помощью которого проводился эксперимент. Анализ полученных статистических данных показал значимость рассматриваемых методов для увеличение
аудитории пользователей созданного программного продукта.
Розглядані файлові архіви та пошукові системи як грунтівні важелі просування програмного продукту на віртуальному ринці. Описан продукт, за допомогою якого проводився експеримент. Аналіз отриманих статистичних даних
виявив вагомість розгляданих методів для збільшення аудиторії користувачів
програмного продукту, який був розроблений.
The research of file archives and search engines as main means of promotion of
a software product into electronic market was studied. The software for experiment
was described. The analysis of the gathered data proved valuability of studied methods
for increase of the product users number.