Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Анализ этапов оценки эффективности рекламы

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жаворонкова, О.Р.
dc.contributor.author Залогина, Е.В.
dc.date.accessioned 2013-12-29T13:49:40Z
dc.date.available 2013-12-29T13:49:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Анализ этапов оценки эффективности рекламы / О.Р. Жаворонкова, Е.В. Залогина // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 206. — С. 118-120. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52261
dc.description.abstract Целью статьи является анализ этапов оценки эффективности рекламы в современных условиях. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Анализ этапов оценки эффективности рекламы uk_UA
dc.title.alternative Аналіз етапів оцінки ефективності реклами uk_UA
dc.title.alternative Analysis of stages of estimation of efficiency of advertising uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659.113.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис