Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Козачук, М.О. |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-29T00:00:00Z |
|
dc.date.available |
2013-12-29T00:00:00Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні / М.О. Козачук // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 205. — С. 42-44. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52179 |
|
dc.description.abstract |
Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в Україні. Для досягнення поставленої мети головна увага зосереджена на вивченні основних тенденцій розвитку ринку франчайзингу в Україні, програми фінансування франчайзингу 2010-2013рр., висвітленні головних проблем ведення франчайзингової діяльності в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Франчайзинг як ефективний метод ведення малого та середнього бізнесу в Україні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Франчайзинг как эффективный метод ведения малого и среднего бизнеса в Украине |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Franchising in stimulation investment process of the Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.187.44 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті