Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Инновации и их влияние на развитие рекламного бизнеса

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шинкаренко, В.Д.
dc.date.accessioned 2013-12-28T19:46:33Z
dc.date.available 2013-12-28T19:46:33Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Инновации и их влияние на развитие рекламного бизнеса / В.Д. Шинкаренко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 204. — С. 214-217. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/52164
dc.description.abstract Целью статьи является рассмотрение инноваций в рекламе и их влияние на развитие национальной экономики. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Реформы Столыпина в контексте развития современного общества – поиск новой экономической стратегии: проблемы, тенденции, перспективы uk_UA
dc.title Инновации и их влияние на развитие рекламного бизнеса uk_UA
dc.title.alternative Інновації та їх вплив на розвиток рекламного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Innovations and their influence on advertizing development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 659


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис