Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання квадратичної інтерполяції для зафарбовування тривимірних графічних об’єктів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Романюк, О.Н.
dc.date.accessioned 2013-11-05T19:47:02Z
dc.date.available 2013-11-05T19:47:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Використання квадратичної інтерполяції для зафарбовування тривимірних графічних об’єктів / О.Н. Романюк // Реєстрація, зберігання і оброб. даних. — 2006. — Т. 8, № 4. — С. 31-37. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1560-9189
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50860
dc.description.abstract Розглянуто питання використання квадратичної інтерполяції для зафарбовування тривимірних графічних об’єктів. Запропоновано два нових підходи до зафарбовування. Згідно з першим підходом розраховуються інтенсивності кольору в кінцевих і середній точках рядка растеризації, а всі потокові визначають із використанням квадратичної інтерполяції. Суттєва відмінність другого підходу полягає в тому, що замість інтенсивностей кольору визначаються вектори нормалей, які в подальшому використовуються для розрахунку дифузної та дзеркальної складової кольору. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены вопросы использования квадратичной интерполяции для закраски трехмерных графических объектов. Предложены два новых подхода к закраске. В соответствии с первым подходом рассчитываются интенсивности цвета в конечных и средней точках строки растеризации, а все промежуточные определяются с использованием квадратичной интерполяции. Существенное отличие второго подхода состоит в том, что вместо интенсивностей цвета определяются векторы нормалей, которые впоследствии используются для расчета диффузной и спекулярной составляющей цвета. uk_UA
dc.description.abstract Problems of using quadratic interpolation for shading of three-dimensional graphic objects are considered. Two new approaches of shading are offered. According to the first one the intensities of color in final and middle dots of rasterization line are calculated and the all intermediate are defined by using quadratic interpolation. The essential difference of the second approach is that instead of intensities of color the normal vectors are defined, which later on are used for calculating diffuse and specular color component. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем реєстрації інформації НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Реєстрація, зберігання і обробка даних
dc.subject Математичні методи обробки даних uk_UA
dc.title Використання квадратичної інтерполяції для зафарбовування тривимірних графічних об’єктів uk_UA
dc.title.alternative Использование квадратичной интерполяции для закраски трехмерных графических объектов uk_UA
dc.title.alternative Using of Quadratic Interpolation for Shading of Three-Dimensional Graphic Objects uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.92


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис