Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Интеллектуальные технологии в маркетинговом анализе

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сетлак, Г.
dc.date.accessioned 2013-10-10T20:10:58Z
dc.date.available 2013-10-10T20:10:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Интеллектуальные технологии в маркетинговом анализе / Г. Сетлак // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2004. — № 1. — С. 56-69. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1681–6048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50329
dc.description.abstract Описаны процедуры и алгоритмы использования методов искусственного интеллекта для обработки и анализа различных видов знаний. Предлагается интегрировать такие технологии моделирования знаний и процессов принятия решений, как нейронные сети и методы, основанные на нечеткой логике. Нейронная нечеткая система используется для решения задачи идентификации сложных процессов. Рассмотрен пример использования предлагаемого подхода в задачах анализа рынка. uk_UA
dc.description.abstract Описано процедури та алгоритми використання методів штучного інтелекту для обробки та аналізу різних видів знань. Запропоновано інтегрувати такі технології моделювання знань і процесів прийняття рішень, як нейронні мережі та методи, побудовані на нечіткій логіці. Нейронна нечітка система використовується для розв’язання задачі ідентифікації складних процесів. Наведено приклад застосування запропонованого підходу до задач аналізу ринку. uk_UA
dc.description.abstract Procedures and algorithms for application of artificial intelligence in processing and analysing various types of knowledge are considered. It is proposed to integrate such techniques of knowledge and decision making modelling as neural networks and fuzzy logic-based reasoning methods. The problem of identification of complex processes is solved with the use of neuro-fuzzy systems. Examples of the proposed approach application in market analysis are given. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Системні дослідження та інформаційні технології
dc.subject Проблеми прийняття рішень і управління в економічних, технічних, екологічних і соціальних системах uk_UA
dc.title Интеллектуальные технологии в маркетинговом анализе uk_UA
dc.title.alternative Інтелектуальні технології у маркетинговому аналізі uk_UA
dc.title.alternative Intelligence technologies in marketing analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 683:519


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис