Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Добровольський, В.О. |
|
dc.contributor.author |
Рижкова, С.А. |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T19:42:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T19:42:00Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.citation |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1681–6048 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229 |
|
dc.description.abstract |
Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Обобщенные тенденции становления новых теорий естествознания (технологических, информационных, экологических, социальных, образовательных концепций). Показаны присущие учебным заведениям технологически развитых стран изменения методологической составляющей учебного процесса, обусловленные требованиями быстрой адаптации будущего специалиста к технологическим и социальным реалиям глобальной информационной цивилизации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Системні дослідження та інформаційні технології |
|
dc.subject |
Науково-методичні проблеми в освіті |
uk_UA |
dc.title |
Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Содержательное наполнение учебных дисциплин общеобразовательного цикла в контексте реалий нынешнего дня |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Sense in educational disciplines of a general educational cycle in the context of present-day realities |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
167:008:6 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті