Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Добровольський, В.О.
dc.contributor.author Рижкова, С.А.
dc.date.accessioned 2013-10-07T19:42:00Z
dc.date.available 2013-10-07T19:42:00Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення / В.О. Добровольський, С.А. Рижкова // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 2. — С. 133-142. — Бібліогр.: 25 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1681–6048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50229
dc.description.abstract Узагальнені тенденції становлення нових природознавчих теорій (техноло-гічних, інформаційних, екологічних, соціальних, освітніх концепцій). Показані притаманні навчальним закладам технологічно розвинених країн зміни методологічної складової навчального процесу, обумовлені вимогами якнайшвидшої адаптації майбутнього фахівця до технологічних та соціальних реалій глобальної інформаційної цивілізації. uk_UA
dc.description.abstract Обобщенные тенденции становления новых теорий естествознания (технологических, информационных, экологических, социальных, образовательных концепций). Показаны присущие учебным заведениям технологически развитых стран изменения методологической составляющей учебного процесса, обусловленные требованиями быстрой адаптации будущего специалиста к технологическим и социальным реалиям глобальной информационной цивилизации. uk_UA
dc.description.abstract Tendencies of development of new theories of natural sciences (technological, information, environmental, social, educational concepts) are generalized. Shown inherent to educational institutions of technologically advanced countries changes of the methodological component of educational process conditioned by requirements for the most fast adaptation of an expert to technological and social realities of a global information civilization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Системні дослідження та інформаційні технології
dc.subject Науково-методичні проблеми в освіті uk_UA
dc.title Змістовна наповненість навчальних дисциплін загальноосвітнього циклу в контексті реалій сьогодення uk_UA
dc.title.alternative Содержательное наполнение учебных дисциплин общеобразовательного цикла в контексте реалий нынешнего дня uk_UA
dc.title.alternative Sense in educational disciplines of a general educational cycle in the context of present-day realities uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 167:008:6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис