Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Болонский процесс: докторские программы в европейских университетах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лобанова, Л.С.
dc.contributor.author Вашуленко, А.С.
dc.date.accessioned 2013-09-07T07:44:01Z
dc.date.available 2013-09-07T07:44:01Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Болонский процесс: докторские программы в европейских университетах / Л.С. Лобанова, А.С. Вашуленко // Наука та наукознавство. — 2009. — № 4. — С. 22-29. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0374-3896
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48971
dc.description.abstract Обсуждаются проблемы докторского образования, являющиеся на сегодняшний день одним из главных приоритетов для европейских университетов. Рассматриваются основные результаты проекта Европейской ассоциации университетов (ЕАУ) „Докторские программы для европейского общества знаний”, десять базовых принципов организации докторских программ, сформулированные на Зальцбургском научном семинаре (3—5 февраля 2005 г.), а также „Дублинские дескрипторы” (характерные признаки, требования) для результатов каждого из трех циклов высшего образования на национальном и институциональном уровнях, решение о принятии которых было одобрено на Бергенской конференции министров высшего образования стран—участниц Болонского процесса (2005 г.) uk_UA
dc.description.abstract Обговорюються проблеми докторської освіти, що є на сьогодні одним з головних пріоритетів для європейських університетів. Розглядаються основні результати проекту Європейської асоціації університетів (ЄАУ) „Докторські програми для європейського суспільства знань”, десять базових принципів організації докторських програми, сформульовані на Зальцбурзькому науковому семінарі (3—5 лютого 2005 р.), а також „Дублінські дескриптори” (характерні ознаки, вимоги) для результатів кожного з трьох циклів вищої освіти на національному та інституціональному рівнях, рішення про прийняття яких було схвалено на Бергенській конференції міністрів вищої освіти країн — учасниць Болонського процесу (2005 р.). uk_UA
dc.description.abstract Problems of PhD education are discussed, which constitute a main priority for European universities now. The analysis covers main results of the project of the European Association of Universities (EAU) “PhD Programs for the European Knowledge Society”, ten basic principles for organizing PhD programs, articulated at the Salzburg Scientific Workshop (3-5 February, 2005), and Dublin descriptors (characteristics, requirements) for the results of each of the three cycles of the higher education at national and institutional level, the decision on which was approved at the Bergen Conference of ministers of higher education from countries that had joined the Bologna process (2005). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та наукознавство
dc.subject Проблеми розвитку науково-технологічного потенціалу uk_UA
dc.title Болонский процесс: докторские программы в европейских университетах uk_UA
dc.title.alternative Болонський процес: докторські програми в європейських університетах uk_UA
dc.title.alternative The Bologna Process: PhD Programs in European Universities uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис