Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лобанова, В.А.
dc.contributor.author Бунтова, Н.В.
dc.date.accessioned 2013-08-18T09:48:18Z
dc.date.available 2013-08-18T09:48:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315
dc.description.abstract На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму. uk_UA
dc.description.abstract На основе анализа современной ситуации на рынке туристических услуг Украины авторы статьи обосновывают необходимость и актуальность использования бенчмаркинга при формировании имиджа предприятий отрасли туризма. uk_UA
dc.description.abstract In the article coming from the analysis of modern situation on the market of tourist services of Ukraine, the authors grounded a necessity and actuality of the use of benchmarking in the formation of the image of the tourism industry enterprises. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Економіка туризму uk_UA
dc.title Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Использование современной концепции бенчмаркинга при формировании имиджа предприятий туризма и гостинично-ресторанного бизнеса uk_UA
dc.title.alternative Using of modern conception of benchmarking for forming an image of tourism enterprises and hotel-restaurant business uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.13.017:658.8.012.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис