Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Герасимяк, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2013-08-17T18:32:38Z |
|
dc.date.available |
2013-08-17T18:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-6220 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрены содержание понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Доказана необходимость постоянной и всесторонней оценки эффективности маркетинговых мероприятий. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The essence of the term «marketing efficiency» and methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises are researched. The necessity of continuous and comprehensive evaluation of the effectiveness of marketing activities is proven.The existing approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise are systemized. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економiчний часопис-XXI |
|
dc.subject |
Економіка та управління національним господарством |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретико-методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical and methodological approaches to evaluation of marketing efforts efficiency of industrial enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.45 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті