Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Герасимяк, Н.В.
dc.date.accessioned 2013-08-17T18:32:38Z
dc.date.available 2013-08-17T18:32:38Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289
dc.description.abstract Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены содержание понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Доказана необходимость постоянной и всесторонней оценки эффективности маркетинговых мероприятий. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия. uk_UA
dc.description.abstract The essence of the term «marketing efficiency» and methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises are researched. The necessity of continuous and comprehensive evaluation of the effectiveness of marketing activities is proven.The existing approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise are systemized. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Економіка та управління національним господарством uk_UA
dc.title Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства uk_UA
dc.title.alternative Теоретико-методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия uk_UA
dc.title.alternative Theoretical and methodological approaches to evaluation of marketing efforts efficiency of industrial enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.45


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис