Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Матвійчук-Соскіна, Н.О. |
|
dc.date.accessioned |
2013-08-07T08:41:13Z |
|
dc.date.available |
2013-08-07T08:41:13Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі / Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 7-8. — С. 71-72. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-6220 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47909 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто актуальний стан і можливості покращення макроекономічної ситуації в Україні шляхом використання маркетингового менеджменту як
регулятора внутрішніх резервів активізації торгівлі та споживання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены актуальное состояние и возможности улучшения макроэкономической ситуации в
Украине путем использования маркетингового менеджмента как регулятора внутренних резервов активизации торговли и потребления. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the actual condition and the ways of
macroeconomic situation in Ukraine improvement by usage
of marketing management as an internal trade and consumption reserves regulator are considered. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економiчний часопис-XXI |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Маркетинговый менеджмент как регулятор торговли |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing management as trade regulator |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.3 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті