Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математичні аспекти моделювання графіків транспортування вантажопотоків у будівельній галузі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабіч, В.І.
dc.contributor.author Білик, Ю.А.
dc.date.accessioned 2013-07-10T17:28:27Z
dc.date.available 2013-07-10T17:28:27Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Математичні аспекти моделювання графіків транспортування вантажопотоків у будівельній галузі / В.І. Бабіч, Ю.А. Білик // Мат. машини і системи. — 2009. — № 3. — С. 164–176. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47231
dc.description.abstract Стаття присвячена рішенню проблем планування автотранспортних процесів на прикладі будівельної галузі. Розглянуто новий підхід до планування транспортно-накопичувальних процесів, запропоновано класифікацію задач, моделі та методи оптимізації з чисельним прикладом. В основу нового підходу покладена модель інтервальних графіків транспортування, які вміщують максимальні резерви часу з метою забезпечення організаційної гнучкості та нечутливості до зовнішніх збурень. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена решению проблем планирования автотранспортных процессов на примере строительной отрасли. Рассмотрен новый подход к планированию транспортно-накопительных процессов, предложены классификация задач, модели и методы оптимизации с численным примером. В основу нового подхода положена модель интервальных графиков транспортировки, которые вмещают максимальные резервы времени с целью обеспечения организационной гибкости и нечувствительности к внешним возмущениям. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the problems of the motor transport processes planning using a building industry as an example. The new approach to the transport-accumulated processes planning is considered, classification of tasks, models and methods of optimization with a numeral example are offered. The model of the interval transportation graphs, which contains maximal time reserves with the purpose of providing organizational flexibility and external interruptions insensitivity is assumed as a basis. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Моделювання і управління великими системами uk_UA
dc.title Математичні аспекти моделювання графіків транспортування вантажопотоків у будівельній галузі uk_UA
dc.title.alternative Математические аспекты моделирования графиков транспортирования грузопотоков в строительной отрасли uk_UA
dc.title.alternative Mathematical aspect of design of the graphs of portage of traffics of goods in a building industry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.413.2:656.025.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис