Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Городской брендинг: украинский опыт

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Костромицкая, А.В.
dc.date.accessioned 2013-06-30T13:43:17Z
dc.date.available 2013-06-30T13:43:17Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Городской брендинг: украинский опыт / А.В. Костромицкая // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 233. — С. 129-133. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46523
dc.description.abstract Цель статьи – выявить и обобщить составляющие некоторых украинских стратегий по брендированию городского пространства. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Городской брендинг: украинский опыт uk_UA
dc.title.alternative Мiський брендинг: украiнский досвiд uk_UA
dc.title.alternative City branding. Ukrainian experience uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 008:316.334.56+659.127(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис