Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Рекламная кампания страховщиков как инструмент реализации корпоративной социальной ответственности страхового бизнеса

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шибаева, А.В.
dc.date.accessioned 2013-06-29T21:02:07Z
dc.date.available 2013-06-29T21:02:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Рекламная кампания страховщиков как инструмент реализации корпоративной социальной ответственности страхового бизнеса / А.В. Шибаева // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 232. — С. 218-220. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46439
dc.description.abstract Цель и задачи статьи состоят в изучении необходимости и возможности реализации рекламной кампании в страховом бизнесе на принципах корпоративной социальной ответственности. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Современные аспекты управления предприятием uk_UA
dc.title Рекламная кампания страховщиков как инструмент реализации корпоративной социальной ответственности страхового бизнеса uk_UA
dc.title.alternative Рекламна компанія страховиків як інструмент реалізації корпоративної соціальної відповідальності страхового бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Publicity campaign of insurers as instrument of realization of corporate social responsibility of insurance business uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 368.013


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис