Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Струпинська, Н.В.
dc.contributor.author Щербак, А.М.
dc.date.accessioned 2013-06-18T13:24:17Z
dc.date.available 2013-06-18T13:24:17Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) / Н.В. Струпинська, А.М. Щербак // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 74-77. — Бібліогр.: 2 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45773
dc.description.abstract Метою статті є визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі виробничої групи PSA Peugeot Citroën). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) uk_UA
dc.title.alternative Определение места маркетинга в структуре предприятия (на примере компании PSA Peugeot Citroen) uk_UA
dc.title.alternative Determination of the marketing’s place in the structure of a company (by example of PSA Peugeot Citroen) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8:339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис