Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Лискова, С.С. |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-14T22:01:28Z |
|
dc.date.available |
2013-06-14T22:01:28Z |
|
dc.date.issued |
2010-10-25 |
|
dc.identifier.citation |
Методи реалізації регіонального маркетингу / С.С. Лискова // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 78-81. — Бібліогр.: 8 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-6220 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45592 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено методологічні аспекти маркетингу, визначено методи реалізації регіонального маркетингу, які згруповано за певними класифікаційними ознаками. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье исследованы методологические аспекты маркетинга, определены методы реализации регионального маркетинга, которые сгруппированы в соответствии с определенными классификационными признакам. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article the methodological aspects of marketing, determine methods of implementation of regional marketing, which are grouped on the classification criteria. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економiчний часопис-XXI |
|
dc.subject |
Регіональна економіка |
uk_UA |
dc.title |
Методи реалізації регіонального маркетингу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методы реализации регионального маркетинга |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methods of implementation of regional marketing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
332.146.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті