Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лобанова, В.А.
dc.contributor.author Матвійчук-Соскіна, Н.О.
dc.date.accessioned 2013-06-14T21:52:48Z
dc.date.available 2013-06-14T21:52:48Z
dc.date.issued 2010-11-02
dc.identifier.citation Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі / В А. Лобанова, Н.О. Матвійчук-Соскіна // Економiчний часопис-XXI. — 2010. — № 11-12. — С. 59-63. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-6220
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45588
dc.description.abstract У статті запропоновано новий методологічний підхід до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств торгівлі із використання нового класу економічних функцій – функції комбінації факторів збутової діяльності підприємств сфери обміну. uk_UA
dc.description.abstract В статье предложен новый методологический подход к оценке эффективности применения информационных технологий в маркетинговой деятельности предприятий торговли с использованием нового класса экономических функций – функции комбинации факторов сбытовой деятельности предприятий сферы обмена. uk_UA
dc.description.abstract In the article the new methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the information technologies usage is proposed, and for this purpose the new class of economic functions – the function of retail factors combination for the exchange sphere enterprise is presented. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економiчний часопис-XXI
dc.subject Економіка та управління підприємствами uk_UA
dc.title Методологічні основи оцінки ефективності застосування IT у маркетинговому менеджменті підприємств торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Методологические основы оценки эффективности использования ІТ в маркетинговом менеджменте предприятия торговли uk_UA
dc.title.alternative The methodological approach to the estimation of the retail marketing management system effectiveness with the IT usage uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:339.16.012.23


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис