У статті розглянуто сутність тарифного обслуговування операцій із платіжними картками фізичних та юридичних осіб, визначено його складові й взаємозв’язок між ними на прикладі відповідної діяльності АКБ «Форум». Зроблено теоретичні узагальнення і запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу тарифного обслуговування різних клієнтських груп, формування оптимальної структури клієнтської бази у цілому, підвищення якості обслуговування та ступеня задоволення клієнтів послугами банку «Форум».
В статье рассмотрена сущность тарифного обслуживания операций с платежными карточками физических и юридических лиц, определены его составные части и взаимосвязь между ними на примере соответствующей деятельности АКБ «Форум». Сделаны теоретические обобщения и предложены практические рекомендации относительно усовершенствования процесса тарифного обслуживания разных клиентских групп, формирования оптимальной структуры клиентской базы в целом, повышения качества обслуживания и степени удовлетворения клиентов услугами банка «Форум».
In the article essence of tariff maintenance of operations of «Forum» bank is considered with the pay cards of artificial person’s physical and on the basis of determination of her constituents and their intercommunication. Theoretical generalizations are carried out and borne practical recommendations to the process of tariff maintenance of clients groups with different parameters and forming of optimum structure of client base on the whole, upgrading service and degree of satisfaction of clients by services «Forum» bank.